Només podem llegir lletres?
Descripció del projecte i de l’obra
El llançament del projecte comença amb uns mapes que vam deixar caure a terra. Ells els van veure i van preguntar què eren. Eren uns mapes amb jeroglífics i que marcaven uns tresors amagats (figuretes relacionades amb Egipte). Un cop trobats els tresors, van sorgir les preguntes de què eren aquelles figures, ells van fer una pluja d'idees (d'on eren, què eren, ...). A partir d'aquí, per grups van començar a buscar tota la informació per tal de respondre les preguntes i dubtes plantejats per ells. El recull d'informació es fa a través de la creació d'un lapbook en forma de piràmide.
Reflexió
Valorem positivament el projecte per la participació i motivació dels alumnes pel tema i perquè s'han adonat de l'evolució de la societat i els seus drets. Aquest tema ha donat peu a que els alumnes s'engresquin amb les màquines per fer creacions.
Recursos i materials
Productes vinculats
Logo Escola
LogoSociComunitari
Propòsit del projecte
Adonar-nos de la importància de tenir drets com a éssers humans en comparació amb altres civilitzacions de l'edat antiga que no en tenien o que l'estructura social era ben diferent a l'actual.
Col·laboradors externs
S'ha portat a terme una col·laboració amb Cáritas Lloret