L'aixeta de la pica de la classe no té aigua! Què ha passat?
Descripció del projecte i de l’obra
Avui vivim de primera mà que l'aigua és un recurs escàs. Els infants investiguen com arriba l’aigua fins a l'aixeta, aprenen els estats, el cicle de l’aigua i els seus usos. Decideixen que volen preservar-la i que volen fer-ne un bon ús. Consciencien a tota la comunitat educativa i porten a terme diferents mesures: recollir i reutilitzar; col·locar brides a les aixetes i preparar uns cartells explicatius per tota la comunitat.
Reflexió
Hem realitzat accions i pràctiques de caràcter educatiu preventiu i proactiu. Hem creat un context d’aprenentatge significatiu, per garantir aprenentatge profund i amb sentit. Hem posat cura en la convivència, el benestar i el compromís en els grups de treball cooperatiu.
Recursos i materials
Productes vinculats
Logo Escola
Preguntes connectores
Els alumnes comproven les aixetes del lavabo, la cuina... L'aigua s'acaba? Per què?